niedziela, 23 listopada 2014

Zmiany

Dawno nic nie zmieniałam, co nie?...
Od jakiegoś czasu myślałam o tym, że nie cierpię kupować koni czy dodawać nowych ze względu na to, że muszę pisać opisy i robić dokumenty... Tak postanowiłam kiedy tworzyłam Stark's i tego się trzymałam aż do teraz. Każdy nowy koń, niezależnie od tego, czy ma pełny boks, czy tylko opis, czy nie ma niczego - zostaje zapisany do dywizji 'GREENHORNS'.
Nie będę musiała się denerwować, że zanim dodam rumaka muszę zrobić masę rzeczy. Po prostu dodaje i w wolnym czasie uzupełniam. :)
Natomiast reszta, czyli moje "gwiazdy" przypisane zostały do dywizji 'MARVELS' (cuda, no bo dla mnie są to chodzące cudeńka). 

Nie wiem jeszcze jak zrobić tu zakładkę "konie". Bo oprócz odnośników do dywizji przydałaby się jakaś lista, co by ludzie się orientowali kto gdzie stoi. Jeszcze dzisiaj to przemyślę i zrobię. :)

PS. Robimy bal! Będzie bal! Ale szczegóły jeszcze nieznane... ;>

2 komentarze:

  1. Boże drogu, Rusko... ty wiesz ile z tym roboty przy zmienianiu w spisie oO XD

    OdpowiedzUsuń